به گزارش خبرگزاري گزارشگر يك يزد ، محمدرضا پاكدل ، سامانه 195 آماده دريافت شكايات از شهروندان در زمينه هاي مختلف ارتباطي و فناوري اطلاعات است و هدف از راه اندازي اين سيستم افزايش رضايت كاربران و رسيدگي به شكايات عمومي است. مناطق تلفن ثابت ، اينترنت ، تلفن هاي همراه ، خدمات پستي و …
منبع: گزارشكر يك
بيشترين شكايت يزديها از وزارت ارتباطات، مربوط به خدمات اينترنتي است
بيشترين شكايت يزديها از وزارت ارتباطات، مربوط به خدمات اينترنتي است https://reporter1.ir/بيشترين-شكايت-يزديها-از-وزارت-ارتباط/ گزارشگر يك Mon, 12 Jul 2021 19:49:14 0000 استان ها https://reporter1.ir/بيشترين-شكايت-يزديها-از-وزارت-ارتباط/
به گزارش خبرگزاري گزارشگر يك يزد ، محمدرضا پاكدل ، سامانه 195 آماده دريافت شكايات از شهروندان در زمينه هاي مختلف ارتباطي و فناوري اطلاعات است و هدف از راه اندازي اين سيستم افزايش رضايت كاربران و رسيدگي به شكايات عمومي است. مناطق تلفن ثابت ، اينترنت ، تلفن هاي همراه ، خدمات پستي و …
منبع: گزارشكر يك
بيشترين شكايت يزديها از وزارت ارتباطات، مربوط به خدمات اينترنتي است
به گزارش خبرگزاري گزارشگر يك يزد ، محمدرضا پاكدل ، سامانه 195 آماده دريافت شكايات از شهروندان در زمينه هاي مختلف ارتباطي و فناوري اطلاعات است و هدف از راه اندازي اين سيستم افزايش رضايت كاربران و رسيدگي به شكايات عمومي است. مناطق تلفن ثابت ، اينترنت ، تلفن هاي همراه ، خدمات پستي و دفاتر پيشخوان.
پاركدل گفت: شكايات ثبت شده توسط مشتركان استاني توسط سيستم 100٪ بررسي مي شوند و متوسط زمان لازم براي رسيدگي به شكايات دريافت شده ظرف 3 روز كاري است
مدير ارتباطات و فناوري اطلاعات استان گفت: از 489 شكايت ثبت شده در استان يزد در بهار سال جاري ، 362 مورد در زمينه خدمات اينترنتي ارائه شده توسط اپراتورهاي تلفن همراه و FCP بوده است ، از جمله: بسته ، كمبود اطلاعات مشترك ، فعال سازي بسته ، كيفيت خدمات ، انتقال داده / سرعت دريافت و … پوشش ناقص تلفن همراه 59 مورد ، موارد تلفن ثابت 46 مورد ، پرونده هاي پستي 17 مورد ، 4 مورد كليه شكايات دريافت شده از طريق همكاري و پيگيري مديريت بالاي مشاوران در سيستم ثبت شده است
علاوه بر اين ، به منظور ارائه خدمات و پاسخگويي بهتر ، وي بايد در صورت هرگونه مغايرت سرويس هاي خريداري شده توسط مشتركان اپراتورهاي مخابراتي و فناوري اطلاعات با اطلاعات موجود در اين بخش (سرعت و حجم تعريف شده ، هزينه پرداخت و غيره) .) ، به سايت https مراجعه كنيد: در //195.cra.ir يا در صندوق پستي 195-16315 يا wireline 195 شكايت كنيد.
48
منبع: گزارشكر يك
بيشترين شكايت يزديها از وزارت ارتباطات، مربوط به خدمات اينترنتي است