چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

خريد تلويزيون 77 اينچ اولد ال جي 77C1

اطلاعات جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل هاي هوشمند را در اين وبلاگ بيابيد.

خريد تلويزيون 77 اينچ اولد ال جي 77C1

۱۲ بازديد

«ارسال سريع»، «ضمانت بهترين قيمت» و «تضمين اصل بودن كالا» سه اصل اوليه است كه باميرزا از نخستين روز تاسيس سعي كرده به آن پايبند باشد. هدف دوزين كالا همواره ايجـاد رونـدي هميـشگـي از تجـربـه اي عالـي براي مشتـريـان و كليه افراد در هر زمان و مكان بوده است.

فرقي نمي كند خريدار باشيد يا فروشنده ، از هر قشر و در هر سطح و هر جايي باشيد ما مشتـاقانـه اميدواريم تجـارت الكتـرونيـك بخشـي از زنـدگـي روزمـره شمـا شـود و هر زمان در صدد به روز بودن هرچه بيشتر شما قدم بر مي داريم . تلويزيون 55B1 جزو توليدات OLED 2021 ال جي مي‌باشد و توانايي اين را دارد تا عملكرد عالي را در تمام موارد از خود به نمايش بگذارد.

اگر بخواهيد تفاوت تلويزيون اولد ال جي 77C1 را با تلويزيون LED مشاهده نماييد كافي است يك فيلم با كيفيت را در هر دو تلويزيون مشاهده نمايد؛ قطعا تفاوت رنگ، كانتراست و جزئيات را دريافت مي‌كنيد. تلويزيون اولد ال جي 77c1 را با قيمت مناسب و بدون واسطه، در فروشگاه بابيروز مي توانيد خريداري نمايد. خريد آنلاين تلويزيون يكي از دغدغه هايي است كه كاربران هنگام انتخاب اين محصول با آن سر و كار دارند.

تلويزيون اولد ال جي C1 محصول سال 2021 ال جي با قيمت مناسب و امكانات فوق العاده جديد در اختيار طرفداران اين برند قرار گرفته است. كيفيت نمايش فوركي در پنل OLED، نرخ رفرش 120 هرتز همراه با پردازنده قدرتمند تصوير آلفا 9 و HDR از مهمترين ويژگي هاي تصويري اين تلويزيون هستند كه تمامي رنگ ها را با جزئيات واقعي به نمايش مي گذارند. صداي تلويزيون كاملاً بي‌نقص بوده و از لحاظ رابط كاربري بسيار قوي عمل مي‌كند.

ويژگي هاي هوشمند، اين بار با ريموت كنترل جديد و سيستم عامل ورژن بالاتر در تلويزيون 77c1

تلويزيون ال جي C1 با استفاده از تكنولوژي AI Sound Pro صدا را با توجه به نوع محتواي در حال پخش تشخيص داده و بهترين حالت صدا را براي پخش آن انتخاب ميكند. Α9 Gen4 AI Processor 4K در تلويزيون 2021 ال جي C1 علاوه بر تصوير در زمينه صدا نيز تاثير گذار است.

اين پردازشگر ميتواند به صورت هوشمند صداي محتواي در حال پخش را نيز بهبود ببخشد. نسل چهارم پردازنده آلفا 9 اين امر را به كمك 17 ميليون داده اطلاعاتي صوتي انجام خواهد داد. اين مي تواند يك تصوير نرم تر با تاخير ورودي سازگارتر و بدون پارگي صفحه ايجاد كند. هم گيمرهاي PC با كارت گرافيك AMD يا NVIDIA و هم كنسول هاي جديدتر مانند Xbox One X از ويژگي هاي نرخ تازه سازي متغير پشتيباني مي كنند.

تلويزيون اولد چيست؟ كمپاني هاي مشهور دنيا همچون ال جي، سامسونگ و سوني به يكباره كمر به همت بستند.تا انقلابي در نمايشگرهاي ال اي دي ايجاد كنند.تا طلايه دار اين انقلاب باشند. انقلابي كه ساختار و كيفيت نمايشگرها را دگرگون ساخت .اين انقلاب توانست تلويزيون اولد را به بازار جهاني معرفي كند.

مقايسه تلويزيون 2021 ال جي C1 با تلويزيون 65 اينچ اولد سوني مدل A8h

فرمت Dolby Vision IQ تاثير ميزان نور محيطي كه تلويزيون در آن قرار دارد نيز روي محتواي HDR لحاظ ميكند. فناوري HDR Dynamic Tone Mapping Pro نيزعمق محتواي HDR را افزايش داده و باعث واقعي تر شدن محتواي HDR مي شود. اين تلويزيون داراي تكنولوژي Perfect Color و Billion Rich Colors است و از طيف گسترده اي از رنگهاي زنده و غني پشتيباني ميكند.

اين موضوع بخصوص هنگام تماشاي محتواي HDR تاثير بسيار زيادي روي كيفيت تصاوير مي گذارد و باعث عميق تر شدن تصاوير و واقعي تر شدن آنها ميشود. تلويزيون اولد ال جي 77C1 از تكنولوژي Perfect Black براي توليد رنگ مشكي عميق و خاص برخوردار است و شما شاهد تصاوير بسيار عميق و با كنتراست بالا خواهيد بود.

از طريق اين برنامه ها مي توانيد با استفاده از اينترنت به طيف گسترده اي از محتوا مانند فيلم، سريال، مستند، برنامه هاي ورزشي زنده و غيره دسترسي داشته باشيد. شما به راحتي قادر خواهيد بود از طريق ريموت كنترل جادويي LG، برخي از برنامه ها مثل Netflix را تنها به يك كليك اجرا نموده، به برنامه يا شبكه هاي دلخواه خود دسترسي پيدا كنيد و از تماشاي آن ها لذت ببريد.

براي بهبود كيفيت تصوير خروجي ، از پردازنده بسيار قدرتمندي استفاده مي شود كه با استفاده از روش هاي مختلف خروجي تصوير را بهبود مي بخشد. سيستم عامل WebO يكي از محبوب ترين سيستم عامل هاي ايستگاه هاي تلويزيوني مختلف است تلويزيون ال جي 77B1 از اين سيستم عامل براي كاركرد رابط تلويزيون استفاده شده است كه مي تواند عملكرد منحصر به فردي را در اختيار كاربران خود قرار دهد. همچنين با استفاده از فرمان صوتي مي توانيد ورودي ها را تغيير دهيد ، برنامه ها را باز كنيد و جستجوها را انجام دهيد اما نمي تواند تنظيمات خاصي را تنظيم كند.

خريد تلويزيون ال جي اولد 77c1

كيفيت تصويري كه براي اين تلويزيون در نظر گرفته شده است از نوع 4K مي باشد كه اين كيفيت تصوير وضوح بسيار بالاي از عمق و جزئيات خروجي را به كاربر نمايش مي دهد. براي بهبود كيفيت تصوير و حتي كيفيت صدا در اين تلويزيون از پردازشگر اي به نام پردازشگر نسل چهارم الفا9 استفاده شده است كه قادر به بهبود كيفيت تصاوير مي شود.

در رابطه با كيفيت صدا در اين تلويزيون نيز مي‌توان گفت كه اين مدل استاد قدرتمندي برخوردار مي باشد و براي اين منظور از توان صوتي ۴۰ وات در خروجي استفاده مي كند كه اين توان صوتي قادر است صدا را به خوبي به مخاطب منتقل نمايد. با توجه به اين كه اين تلويزيون داراي تاخير ورودي بسيار كم مي باشد و همچنين از فناوري‌هاي G-Sync و FreeSync پشتيباني مي كند يك پيشنهاد بسيار مناسب براي علاقه‌مندان به گيمينگ و كنسول هاي بازي مي باشد.

اگر اين محصول را قبلا از نيتاكالا خريده باشيد، نظر شما به عنوان مالك محصول ثبت خواهد شد. و اينترنت اشياء نيز پشتيباني مي كند و شما مي توانيد از طريق آن لوازم خانگي هوشمند خود را مديريت كنيد. پشتيباني از فرمان هاي صوتي + تكنولوژي Clear Voice Pro برا بهتر اجرا كردن دستورات كاربران.

سلام – اولد C1 يك تلويزيون گيمينگ هستش و براي استفاده روزانه به مدت بالا طراحي شده است و هيچ مشكل پيكسل سوختگيي ايجاد نميكند. و دستيارهاي صوتي گوگل و الكسا امكان جستجوي صوتي و مديريت برنامه ها را برايتان فراهم مي سازد. مي باشد كه دامنه رنگ ها را گسترده تر مي سازد و بهترين كيفيت را از محتواي موجود ارائه مي دهد.

تلويزيون C1 نسبت كنتراست، يكنواختي خاكستري، يكنواختي مشكي، زاويه ديد و بازتاب نور بسيار بهتري از Q80A را ارائه مي‌دهد. اين در حالي است كه Q80A به نسبت C1 از روشنايي بهتري هنگام نمايش محتواي SDR و HDR برخوردار شده است.

امكانات هوشمند اين دو تلويزيون تقريباً در يك حد هستند اما اگر كيفيت تصوير اهميت زيادي برايتان دارد C1 گزينه‌ي بهتري براي خريد محسوب مي‌شود. ريموت كنترل جادويي ال‌جي كه چندين سال بود در ظاهري يكسان روانه بازار مي‌شد امسال با ظاهري جديد و متفاوت در تلويزيون‌هاي 2021 ال‌جي حضور پيدا كرده است.

نسبت كنتراست بالاتر به اين معني است كه تلويزيون مي تواند سياه پوستان عميق تري را نمايش دهد. كنتراست در كل مهم است اما هنگام تماشاي صحنه هاي تاريك كاراي آن بيشتر مشخص مي شود. هرچند كه اين تلويزيون در دسته ي تلويزيون هاي لاكچري قرار دارد.اما با شنيدن اين واژه قرار نيست از خواسته ي خود پا پس بكشيد.

در ادامه به مقايسه تلويزيون C1 با مدل پارسال يعني CX و اولدهاي گرانتر و ارزانتر يعني G1 و B1 مي پردازيم در قسمت بعد هم نيم نگاهي به مدل هاي مشابه و همرده اين محصول در برند سوني و سامسونگ خواهيم داشت، با ما همراه باشيد.

در نهايت بد نيست اشاره اي داشته باشيم به بخش اتصالات و پورت هاي تلويزيون اولد ال جي كه از 4 پورت HDMI و 3 پورت USB، خروجي هدفون، خروجي صوتي ديجيتال و ديگر پورت هاي مورد نياز تشكيل شده است. ال جي براي اين مدل 4 پورت HDMI 2.1 را تعبيه كرده است ، تا بتوان به راحتي از كنسول هاي گيمينگ XBOX و PS5 را به تلويزيون متصل كرد و نهايت كيفيت و سرعت را با اولد C1 تجربه كرد.

كيفيت و پخش صدا نيز توسط پردازنده آلفا 9 مورد آناليز و بازبيني قرار مي گيرد تا در كنار تصاوير با كيفيت صداي متناسب و با كيفيتي را نيز در اختيار شما بگذارد و از آن لذت تمام را ببريد . يك رنگ در طبيعت در طيف هاي مختلفي وجود دارد كه تلويزيون اولد C1 قادر است آنها را به صورت صد در صد دقيق نمايش بدهد به طوري كه شما از ديدن تصاوير اشباع از رنگ شگفت زده خواهيد شد و مي توانيد با هيجان بيشتري به تماشاي تلويزيون خود بپردازيد.

تلويزيون ال جي 77C1 يكي ديگر از تلويزيون هاي فوق پيشرفته ي كمپاني بزرگ ال جي است . لازم به ذكر است كه امروزه براي كتترل تمام دستگاه هاي هوشمند خود در منزل ديگر نياز به خريد چند دستگاه مختلف را نداريد فقط كافي است تا از هوش مصنوعي ال جي استفاده كنيد.

گراديان مناسب در اين تلويزيون به نمايش رنگ‌ها در صفحه نمايش كمك زيادي مي‌كند. خوشبختانه تلويزيون ال‌جي C1 از آن جهت كه در ليست مدل‌هاي OLED قرار دارد همچون ساير مدل‌ها داراي نسبت كنتراست بي‌نهايت است.

در بررسي تخصصي تلويزيون ال‌جي C1 نسبت كنتراست در سطح 1 قرار دارد و ايده‌آل‌ترين حالت كنتراست در تلويزيون محسوب مي‌شود. زاويه ديد گسترده يكي ديگر از ويژگي‌هايي است كه تلويزيون C1 را به يك گزينه‌ي عالي براي تماشاي فيلم تبديل كرده است. بازتاب نور در اين تلويزيون عالي است اما متأسفانه در محيط‌هاي بسيار روشن قادر به ايجاد روشنايي كافي نخواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.